środa, 22 sierpnia 2012

Shepard cz.4

(c)Abbie

Dzisiaj czwarta część rodziny Shepard , niestety kiedy grałam, simsy się nagle wyłączyły więc ich dalsze losy mogą być nieco inne.
 Trinny uczy Colina mówić
 Colin<3
 Hahaha :D
 Nowy obraz Slasha
Zez :D
Spalony obiad
 Drzemka
 Kolejny obraz
 Urodziny Colina
 Sam sex :D
 Kolejne zdjęcie z cyklu ''zez''
 Śpiący Colin <3
Trinny jest w ciąży!
 Pierwszy dzień Colina w szkole
 Odrabiamy lekcje
 Śmierć Nicka ;c
 Fascynacja piaskiem ;o
 Nowy członek rodziny Shepard- Pan Puszek

______________________
Tak jak już pisałam,gra mi się nagle wyłączyła i w następnej części może się tak zdarzyć ,że Nick będzie żył albo coś w tym stylu.

Do następnej notki !

8 komentarzy:

  1. o my fuck. hahahah ;P świetne no po prostu genialne jest to zdjęcie mrocznego kosiarza z kitkiem :D pozwolisz ze opublikuję u siebie w jutrzejszym poscie oks i dam ze od ceibie? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zezik Colina ME GUSTA. haha. no nie mg się doczekać następnej części tej rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczniesz obserwować mojego bloga? :) to dla mnie ważne, z góry dzięki. pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz ochotę wziąć udział w moim konkursie? info na moim blogu :)

      Usuń
  4. świetna rodzinka ach cóż za artycha! :D bjedny koculek :C czekam na ciąg dalszy rodzinki :D! desimetto

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej , dodałam do obserwatorów :3 I mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym ;* [ creative-sims ]

    OdpowiedzUsuń